Η Ομάδα του my little planet

Στον πλανήτη μας η εμπειρία και η σωστή κατάρτιση είναι τόσο σημαντική όσο και η χαρά. Όλες οι παιδαγωγοί και οι δασκάλες, εκτός από την πείρα και τις κατάλληλες σπουδές, διαθέτουν και άπειρη υπομονή και κατανόηση για τα μικρά παιδιά και έχουν επιλέξει συνειδητά να δουλεύουν με αυτά και να τα βοηθούν, όχι μόνο να μαθαίνουν αλλά να διασκεδάζουν και να εξελίσσονται.

Σπούδασα νηπιαγωγός στο MEINZ της Γερμανίας, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα και τα γερμανικά αποτελούν μητρική μου γλώσσα. Φοίτησα σε γερμανικό σχολείο και είμαι κάτοχος του Grosses Deutsches Sprachdiplom.

Στην Ελλάδα επέστρεψα το 2000 και αρχικά εργάστηκα σε μεγάλο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ως νηπιαγωγός. Το 2009 αποφάσισα να προχωρήσω και να πραγματοποιήσω ένα μεγαλύτερο βήμα, και μπήκα στην ομάδα του σημερινού Little Explorers ως ιδιοκτήτρια, διευθύντρια και νηπιαγωγός (δασκάλα Γερμανικών). Είμαι μαμά δύο αγοριών 5 και 3 ετών και εκτός από την τυπική εκπαίδευση ως νηπιαγωγός και την εμπειρία μου μέσω του σχολείου, έχω αρκετή προσωπική πείρα.

Η επιλογή μου να σπουδάσω νηπιαγωγός ήταν πάντα για μένα όνειρο ζωής, καθώς λατρεύω τα παιδιά και απολαμβάνω να γίνομαι κι εγώ παιδί μαζί τους. Θεωρώ ύψιστο λειτούργημα να βάζεις τις σωστές και δημιουργικές βάσεις για τη διάπλαση των παιδιών και να χτίζεις τα θεμέλια του χαρακτήρα τους.

Θεωρώ σημαντικό πλεονέκτημα του χαρακτήρα μου ότι είμαι κοινωνική κι επικοινωνιακή, γεγονός που μου επιτρέπει πάντα να χτίζω σταθερές και βαθιές σχέσεις με τους γονείς και με τα παιδιά.

Γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολήθηκα με το θέατρο από πολύ μικρή ηλικία. Αφού αποφοίτησα από τη δραματική σχολή Βεάκη, συμμετείχα σε πολλές παραστάσεις επαγγελματικά, με εξαιρετικούς συνεργάτες όπως το Γιώργο Αρμένη, τη Βέρα Κρούσκα, το Σταυρό Παράβα, και πολλούς άλλους. Ταυτόχρονα, συμμετείχα σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και  κινηματογραφικές ταινίες. Επίσης, ασχολήθηκα πολύ με το παιδικό θέατρο με σκηνοθέτη το Γιάννη Καλατζόπουλο. Ξεκίνησα την ενασχόληση με το aikido το 1999 και το 2005 πήρα το πρώτο μου dan. Ασχολήθηκα με τις εναλλακτικές θεραπείες και την εναλλακτική ιατρική γενικότερα. Λατρεύω το θεατρικό παιχνίδι και το άνοιγμα ψυχής που προσφέρει σε μικρούς και μεγάλους, είναι μια μαγική απόδραση που ξυπνά το εσωτερικό παιδί που φέρουμε όλοι μας. Παράλληλα, αξιοποιώντας τις ακαδημαϊκές σπουδές μου στην αγγλική γλώσσα, εργάζομαι τα τελευταία είκοσι χρόνια ως καθηγήτρια αγγλικών σε σχολεία και βρεφονηπιακούς σταθμούς. Σήμερα έχω ένα γιο 7 ετών, το Δημοσθένη. Λατρεύω τα παιδιά και μαθαίνω από αυτά και το μαγικό τους μικρόκοσμο, σε ένα αέναο ταξίδι αυτοαναζήτησης και προσωπικής εξέλιξης. Αισθάνομαι πως εμείς οι μεγάλοι καθημερινά μαθαίνουμε από εκείνα, γιατί, όπως είπε κι ο Σαββόπουλος, «πώς να κρυφτείς από τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα!»

Είμαι νηπιαγωγός, απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Αγωγή (ΤΕΑΠΗ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Καθώς οι δομές Προσχολικής Αγωγής είναι ο πρώτος- μετά την οικογένεια- φορέας κοινωνικοποίησης, αποτελούν αφετηρία για όλα τα παιδιά στην πορεία τους προς την κατάκτηση της γνώσης και τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους.

Άρα, δουλεύω ως παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής σημαίνει ότι έχω επίγνωση του εν δυνάμει ρόλου μου στη συμβολή της ολόπλευρης ανάπτυξης- συναισθηματικής, νοητικής, ψυχοκοινωνικής, κοινωνικής-των μαθητών μου.

Δουλεύω ως παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής σημαίνει καταρχήν ότι αναλαμβάνω ευθύνη απέναντι σε κάθε μαθητή μου ξεχωριστά, να εργαστώ με τρόπο που θα τον βοηθήσει να αποκτήσει θετική αυτοεικόνα και πίστη στις δυνάμεις του, ώστε να διαμορφώσει μία ελεύθερη και ισχυρή προσωπικότητα. Σημαίνει να λάβω υπόψη από πού προέρχεται κάθε παιδί, ποιες είναι οι ανάγκες, οι επιθυμίες, τα ενδιαφέροντά του, οι κλίσεις του. Σημαίνει να δεχτώ το κάθε παιδί όπως είναι, να το σεβαστώ, να το εμπιστευτώ, να το κάνω να νιώσει ασφαλές, να του προσφέρω τις ευκαιρίες – αξιοποιώντας τις επιστημονικές και παιδαγωγικές μου γνώσεις και χρησιμοποιώντας κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους – να αναπτύξει στο έπακρο τις δυνατότητές του. Σημαίνει διαμορφώνω ένα δημοκρατικό παιδαγωγικό κλίμα συνεργατικότητας, προβαίνω σε δράσεις που ενώνουν τα παιδιά στην επιδίωξη κοινών στόχων, που προωθούν την αλληλεγγύη, τον σεβασμό και την αποδοχή. Σημαίνει ότι καθοδηγώ, διευκολύνω και ενθαρρύνω τους μαθητές μου να αντλήσουν από το βίωμα και την προγενέστερη εμπειρία τους, να ξεδιπλώσουν το δυναμικό τους, να προβληματιστούν, να μάθουν πώς να μαθαίνουν, να ανακαλύψουν και να οικοδομήσουν ενεργητικά τη γνώση τους, να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. Σημαίνει τους εμφυσώ την πεποίθηση ότι η μάθηση είναι παράθυρο στον κόσμο, καθώς τους προσφέρει τη δυνατότητα να κατανοήσουν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον στο οποίο ζουν, ότι τους προσφέρει προοπτική.

Γεννήθηκα στην Σπάρτη Λακωνίας το 1974. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω δασκάλα και λάτρευα τις ξένες γλώσσες. Η επιλογή μου λοιπόν να γίνω καθηγήτρια αγγλικών δεν ήταν επιπόλαια. Η απόφαση αυτή ήταν το επιστέγασμα μιας διαδικασίας αναζήτησης για το τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου. Επέλεξα να σταδιοδρομήσω στο χώρο της εκπαίδευσης γιατί  πιστεύω βαθιά ότι είναι μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες που χαρακτηρίζουν τον πολιτισμό μας. Ως καθηγήτρια είμαι πολύ υπομονετική με τους μαθητές μου! Μένω πάντα στην «ουσία των πραγμάτων». Προσπαθώ να είμαι δίκαιη και έχω υψηλούς στόχους και προσδοκίες για τους μαθητές μου, γιατί πιστεύω ότι όλα τα παιδιά έχουν απεριόριστες δυνατότητες. Για μένα το πιο σημαντικό είναι το παιδί να αγαπήσει την ξένη γλώσσα αβίαστα και αυθόρμητα μέσα από δημιουργικό παιχνίδι, δραστηριότητες και τραγούδια της ηλικίας του! Εάν ξεκινήσει έτσι είναι σίγουρο ότι θα την αγαπήσει και  αργότερα θα καταφέρει να την καταλάβει και να την «μιλήσει» με ευκολία και ευχαρίστηση!

Σπούδασα Ψυχολογία στο Aberystwyth University στην Ουαλία και Υποκριτική στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή «Βασίλης Διαμαντόπουλος» στην Θεσσαλονίκη. Το 2018 ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου με θέμα: Το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Drama in Education).

Έχω εργαστεί σε ποικίλους εκπαιδευτικούς φορείς, θεατρικές ομάδες εφήβων, καθώς και σε θεατρικές παραγωγές στη Θεσσαλονίκη. Από το 2019 ζω στην Αθήνα και συνεργάζομαι με διάφορα ιδιωτικά σχολεία.  Το μάθημα της θεατρικής αγωγής στην προσχολική ηλικία είναι ένα σημαντικό εργαλείο στην εξέλιξη των παιδιών. Δίνω κατεξοχήν έμφαση στην ψυχαγωγική και παιδαγωγική διάσταση του Θεάτρου. Στόχος μου, λοιπόν, είναι η γνωριμία των παιδιών με τον εαυτό τους και το περιβάλλον τους, η ψυχική και σωματική τους έκφραση μέσα από το παιχνίδι και τη μιμική, η ανάπτυξη της γλωσσικής και παραγλωσσικής επικοινωνίας, η ένταξη στην ομάδα και η απόκτηση των πρώτων αισθητικών εμπειριών.

Είναι ευλογία να ξυπνάω κάθε πρωί και να μπαίνω σε μια τάξη γεμάτη χαρούμενες παιδικές φωνούλες. Είμαι παιδαγωγός 20 χρόνια, η εμπειρία και η εκπαίδευση μου με κάνουν να αντιμετωπίζω το κάθε παιδί ξεχωριστά, να σέβομαι, να κατανοώ τις ανάγκες του και με υπευθυνότητα, αγάπη, υπομονή και επιμονή να του μεταδώσω γνώσεις και εμπειρίες που στόχο έχουν την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του.

Πρωταρχικός σκοπός μου είναι σε αυτήν την ευαίσθητη ηλικία τα παιδιά να νιώθουν ασφάλεια, ηρεμία και ζεστασιά όμοια με το οικογενειακό τους περιβάλλον. Να κρατάω ζωηρό το ενδιαφέρον τους για έρευνα – ανακάλυψη – παιχνίδι και με αυτόν τον τρόπο βιωματικά να επιτυγχάνεται η μάθηση. Να χαίρομαι και να καμαρώνω για τις προσπάθειες και τις επιτυχίες τους αλλά και να τα ενθαρρύνω να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια ή αποτυχίες.

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1978 και σε ηλικία 10 χρονών ξεκίνησα τις μουσικές σπουδές μου. Πήρα Πτυχίο Πιάνου και Αρμονίου με βαθμό Άριστα Παμψηφεί και Διάκριση. Συνέχισα Ανώτερες Σπουδές πάνω στο Πιάνο παίρνοντας Δίπλωμα Σολίστ με βαθμό Άριστα Παμψηφεί και Β’ βραβείο. Επίσης απέκτησα δύο Πτυχία πάνω στα Ανώτερα Θεωρητικά και τη Σύνθεση (Ειδικού Αρμονίας και Αντίστιξης, με βαθμό Άριστα Παμψηφεί). Παράλληλα με τις μουσικές μου σπουδές ασχολούμαι και εξειδικεύομαι πάνω στα μουσικοκινητικά συστήματα Dalcroze και Orff, παρακολουθώ σεμινάρια για την Ειδική Αγωγή και τη Μουσικοθεραπεία και από το 2002 διδάσκω το μάθημα της μουσικοκινητικής σε νηπιαγωγεία. Επίσης συνοδεύω μουσικά σχήματα, χορωδίες και συμμετέχω σε πολλές συναυλίες .

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1998 . Είμαι απόφοιτη Γενικού Λυκείου και πτυχιούχος ιδιωτικής σχολής (ΙΕΚ ΑΚΜΗ) στον τομέα των παιδαγωγικών. Επιπλέον, έχω πτυχίο Αγγλικών (ESB Lancashire). Συμπληρωματικά έχω συμμετάσχει σε σεμινάρια θεατρικού παιχνιδιού και μουσικοκινητικής αγωγής. Η ενασχόληση μου με τα παιδιά ξεκίνησε από την πρακτική άσκηση στον βρεφονηπιακό σταθμό » Κόκκινος Μύλος » όπου στην συνέχεια εργαζόμουν ως βοηθός στο τμήμα των προνηπίων. Παράλληλα εργαζόμουν και στην φύλαξη παιδιών ηλικίας δύο και τριών ετών με σκοπό την δημιουργική τους απασχόληση. Πιστεύω ότι το σημαντικότερο όφελος για τα νήπια και τα μικρά παιδιά είναι μέσα από την διδασκαλία να δημιουργήσουν την δική προσωπικότητα και να κοινωνικοποιηθούν, αναπτύσσοντας έτσι ομαδικότητα και εμπιστοσύνη. Επιπλέον να ενισχύσουν το αίσθημα της αυτοεκτίμησης, που θα τους προσφέρει δύναμη και πίστη να κατακτήσουν τους στόχους τους!

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1998. Είμαι απόφοιτη της δημόσιας σχολής Βρεφοκομίας και φοιτήτρια Εργοθεραπείας. Ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση στον παιδικό σταθμό της Βουλής των Ελλήνων ενώ παράλληλα απέκτησα πτυχίο Proficiency στα αγγλικά. Επενδύω πάντα στη γνώση και αυτήν τη χρονιά σπουδάζω kids yoga και infant massage. Παράλληλα είμαι παιδαγωγός σε μεγάλα ξενοδοχεία της Ελλάδας και ασχολούμαι με παιδιά με γλώσσα επικοινωνίας τα αγγλικά. Αγαπώ επίσης και ασχολούμαι με το παιδικό θέατρο, ενώ έχω συμμετάσχει και ολοκληρώσει σεμινάρια για το παιδικό ιχνογράφημα, αλλά και παιδοψυχολογίας, θεατρικού παιχνιδιού και attachment parenting.

Οι γνώσεις μου και οι σπουδές μου δε θα σταματήσουν ποτέ να εμπλουτίζονται, γιατί μέρα με τη μέρα τα παιδιά εξελίσσονται και εμείς μαζί τους.

Πιστεύω απόλυτα ότι «Για τα μάτια ενός παιδιού που ψάχνει γη, γκρεμίζω ουρανούς».